Fundació Esplai

La Fundació Esplai de les Illes és una entitat sense ànim de lucre que pretén donar suport bàsicament als clubs desplai federats al GDEM i a totes les entitats que es dediquen a leducació en el temps lliure en general, oferint una sèrie de serveis i recursos necessaris pel desenvolu0pmant de la seva tasca educativa, ja sigui en quant a formació de persones, gestió de projectes, dinstallacions, servei dautocars, dassegurances, en definiti8va un entitat que actua integralment en el temps lliure.

OVERVIEW

The domain fundacioesplai.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have inspected six pages within the web page fundacioesplai.org and found forty-six websites interfacing with fundacioesplai.org. There is two contacts and locations for fundacioesplai.org to help you connect with them. The domain fundacioesplai.org has been online for one thousand two hundred and twenty-one weeks, twenty-six days, five hours, and fifty-five minutes.
Feb 2001

FUNDACIOESPLAI.ORG TRAFFIC

The domain fundacioesplai.org is seeing variant amounts of traffic in the past the year.
Traffic for fundacioesplai.org

Traffic ranking (by month) for fundacioesplai.org

Traffic ranking by day of the week for fundacioesplai.org

FUNDACIOESPLAI.ORG HISTORY

The domain fundacioesplai.org was first filed on February 07, 2001. It is now one thousand two hundred and twenty-one weeks, twenty-six days, five hours, and fifty-five minutes young.
February

PERIOD

esplais de mallorca

Amb la tecnologia de Blogger.

Es Jardí Màgic

Diumenge, 20 de setembre de 2015. Dia 21 de setembre a les 20. Dia 21 de setembre de 20h a 21h. Dia 23 de setembre de 20h a 21h. Dia 28 de setembre de 20h a 21h. C E Es Jardí Màgic. Diumenge, 25 de gener de 2015.

WHAT DOES FUNDACIOESPLAI.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioesplai.org Mobile Screenshot of fundacioesplai.org Tablet Screenshot of fundacioesplai.org

FUNDACI? ESPLAI DE LES ILLES

FUNDACI? . ESPLAI DE LES ILLES

SEMINARI, 4, 2

PALMA, IB, 07001

FUNDACI? ESPLAI DE LES ILLES

ABSENTA . CB

SOL, 59

ALGAIDA, IB, 07210

FUNDACIOESPLAI.ORG SERVER

We caught that a lone root page on fundacioesplai.org took one thousand three hundred and fifty-nine milliseconds to download. We could not find a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
188.165.135.142

ns1.nameservices.net
ns0.nameservices.net

We observed that fundacioesplai.org is employing the nginx operating system.

Fundació Esplai

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the homepage, "Institut de Formació Ramón Serra - Escola de lEsplai." We observed that the web page also stated " Edificació rural situada a la finca de Binicanella, amb una extensió de 62." It also stated "000 m, amb camps de secà amb ametllers, garrovers i una petita zona amb pinar. Gaudeix dun entorn completament rural a només 15 minuts de Palma. Carretera de Santa Maria km 2,5 - 07110 Bunyola. El proper 13 de juny de 2016 comença un curs de monitors a Palma, el seu preu es de 1 5000 . Cridar al 971 71 44 79." The header had rutes as the highest ranking keyword. This keyword was followed by curs, balears, and mallorca which isn't as urgent as rutes. The other words the site uses is palma. Binicanella is also included and will not be seen by search parsers.

SEEK OTHER WEB PAGES

Fundació Esplai Girona

Suport en gestió de centres. Monitor de Lleure Infantil i Juvenil. Director de Lleure Infantil i Juvenil. Situació de La Cot i dels Arcs.

fundacio esquerdes s.f

Informació sobre activitats i fotografies de les sortides. El proper diumenge 21 de desembre ens trobarem per celebrar junts el Nadal. El Monestir és impressionant; el dinar, abundant i deliciós; però el que ens va agradar més de la sortida va ser .

Fundació Estany Hola!

T 972 57 66 30. Emissió del programa 7 de ràdio.

Fundació Vicent Andrés Estellés Cultura Burjassot

Havent vist una mare jove, a la platja, aquest matí. Amb gest senzill, com qui agafaria. Un canteret amb aigua del Garbí,. Aquesta jove mare, dempeus, ha agafat. I molt senzillament el besava després. A tu, mare ben feta, jove, prodigiosa,. Jo dedique avui aquests versos,. Que voldria que hi fossen senzills com el teu acte.

Serveis per als Discapacitats a Barcelona - Fundació Estimia

CONCURS DE MONES DE LA FUNDACIÓ. Anglí, 50 08017 Barcelona.